همه چیز درباره ی خرید یک کارتخوان خوب

در ببین کارتخوان های سیار بانکی که در بازار توسط شرکت های معتبر ارائه میشود ممکن است دچار سردرگمی شوید که چه کارتخوانی برایتان مناسب تر است
در این مقاله به شما کمک میکنیم تا با نکات مهم در هنکام خرید کارتخوان سیار آشنا شوید و به راحتی کارتخوان مناسب خود را پیدا کنید .

اگر کسب و کار شما نیازمند یک کارتخوان سیار است میتوانید از مدل های سیار استفاده کنید تا در مواقع خارج از محدوده بودن هم بتوانید مطالبات خود را وصول کنید.

مهم ترین ماهیت یک کارتخوان ، آنتن دهی و سرعت تراکنش این وسیله است پس در هنگام خرید کارتخوان سیار خود به این ویژگی دقت کنید و اگر دستگاه کارتخوان سیار سیمکارتی استوک خرید میکنید ، حتما از فروشنده بخواهید با یک سیمکارت برایتان امتحان کند و به شما اطمینان دهد که بورد آنتن دهی دستگاه ، سالم است.

مطلب مهمی دیگر ، آنتن دهی سیمکارت مصرفی شما میباشد که با توجه به تعداد دکل ها و پوشش دهی در کشور ، اوپراتور ایرانسل پیشنهاد میشود .

توجه داشته باشید که ما بر اساس تحقیقات صورت گرفته و پسخورد از مشتریانمون ، اوپراتور ایرانسل را به شما پیشنهاد میکنیم ؛ ممکن است در محل کسب و کار شما آنتن دهی همراه اول ، رایتل و ...  بهتر باشد در نتیجه شما از سیمکارت مطمعن خود استفاده کنید.

علمک نشان آنتن در هر کارتخوان ، یک خط کمتر از آنتن دهی در تلفن همراه شما میباشد.