مواظب کلاه برداران و سودجویان درهنگام خرید دستگاه کارتخوان سیار باشید!

هر دستگاه کارتخوان سیاری که وارد ایران میشود دارای یک شماره سریال در پشت دستگاه میباشد که سریال روی بدنه با سریال سخت افزاری باید یکسان باشد.

هر کارتخوان وارداتی به انبار یک شرکت حواله داده میشود و هر شرکت موظف به گارانتی ، ارائه خدمات پس از فروش ، ثبت نام و تخصیص مشتریان خود میباشد و همچنین سریال ها قابل شناسایی و پیگیری در زمان سرقت و سوءاستفاده های احتمالی میباشد. 

در ادامه توضیحات بیشتر برای جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه برداری های دستگاه کارتخوان توضیحات بیشتری میدهیم.

در میان خریداران بازار کارتخوان سیار، بازار برای سودجویان و کلاهبرداران هم داغ شده است!

 به این صورت که شما در هنگام خرید از بازاریاب ها و یا از طریق سایت های خرید و فروش لوازم نو و دست دوم، ممکن است دستگاه کارتخوانی پایین تر از قیمت دستگاه های کارتخوان سیار شرکت ما و همکاران پیدا کنید، و فروشنده به شما هیچ اطلاعی از این سریال های انبار آزاد ندهد،  و بعد از خرید هیچ شرکتی مسئولیت ثبت نام و گارانتی دستگاه شمارو قبول نخواهد کرد! برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند این روزهای بازار ، از شرکت ها و نمایندگی های معتبر فن آوا کارت خرید فرمایید و قبل از خرید حتما از فروشنده بخواهید که به شما اطمینان دهد که سریال دستگاه خریداری شما با سریال داخل آن یکسان و همچنین تکراری یا انبار آزاد نباشد.

چطوری بفهمیم که دستگاه کارتخوانی که خریدیم سریال آن انبار آزاد نیست؟

به راحتی میتوانید از فروشنده بخواهید که شماره سریال روی دستگاه را با سریال داخل آن تطابق و سپس در پنل قن آوا کارت جستو جو و به شما اطمینان دهد که از انبار مطمعنی خرید خواهید کرد.